Utfordrer kreative hoder i reklamefilmkonkurranse

Over det ganske land bretter nå kreative sjeler opp ermene. Det er nemlig duket for årets reklamefilmkonkurranse hos Calanus Helse. “Vi gleder oss stort til å se hvordan deltakerne velger å vise fram Calanus® Oil og løser årets tema,” sier Cecilie Strand, markedsmedarbeider i Calanus Helse.

Sist Calanus Helse inviterte til reklamefilmkonkurranse i 2018 var deltakelsen svært god. “Det er utrolig gøy å se hvor mange dyktige filmprodusenter og medie- og markedsførerspirer som finnes rundt om,” sier Henrik Rødsand, daglig leder i Calanus Helse, som forteller at temaet for årets reklamefilmkonkurranse er “Naturlig og kortreist omega-3”. “Det blir spennende å se hvordan deltakerne løser dette. Vi oppfordrer også til å bruke humor som virkemiddel,” legger Rødsand til.

Reklamefilmkonkurransen er en gylden mulighet for mediefagelever og andre kreative sjeler til å vise hva de kan. “Å produsere en reklamefilm og delta i en konkurranse er en fin erfaring å ta med seg ut i arbeidslivet,” sier Cecilie Strand, som frister med fine premier til de tre beste bidragene, der førstepremien er 15.000,- og 1 års forbruk av Calanus® Oil.

Frist for innsending av bidrag: 1. mars 2020.

Les mer om konkurransen her.

Calanus Helse AS er et heleid datterselskap av Calanus AS og er landsdekkende leverandør av kosttilskuddet Calanus Oil.

Oljen er produsert av råstoff som er høstet utenfor kysten av Nord-Norge, og oljen fra hoppekrepsen Calanus finmarchicus er en ny generasjon marin olje som skiller seg klart fra fiskeolje og krillolje ved at den tas meget effektivt opp i kroppen i sin naturlige form.

Selskapet er lokalisert på Sortland med administrasjon, kundesenter og pakkeavdeling. Vi har en tett tilknytning til morselskapet Calanus AS, med blant annet felles FOU-avdeling.
I tillegg har Calanus Helse AS et eget dyktig fagteam bestående av lege, farmasøyt og marinbiolog.